Cookies (izleme çerezleri), ziyaretçiyi tanımlamak ve izlemek için bir tarayıcıda bulunan kod parçalarıdır. Potansiyel olarak kullanıcıya daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlar ve ayrıca web sitesine, örneğin hedefli reklamlar göndermek için ilginç olanaklar sunar. Cookies’in Kullanımı Bir web sitesi ve bir kullanıcı birbirleriyle bilgi paylaşır: bu, izleme çerezleri aracılığıyla yapılır. Bir web sitesi açılırken, neredeyse… Okumaya devam et Cookies (Çerezler) SEO Üzerindeki Etkisi Nedir?
Kategori: SEO Nedir?
Hemen Çıkma Oranı ve SEO üzerindeki etkisi hakkında her şey
Bu yazımızda hemen çıkma oranının ne olduğundan bahsediyoruz. Ayrıca hemen çıkma oranının nasıl yorumlanması gerektiğine de değiniyoruz. Son olarak, web sitenizin organik bulunabilirliği için ne anlama gelebileceğini anlatıyoruz. Ne oldu? Hemen çıkma oranı, reddedilme oranı olarak da bilinir. Bu oran, 1’den fazla sayfa görüntülemeyen ziyaretlerin yüzdesini gösterir. Hemen çıkma oranını, hemen çıkma sayısını web sitesine… Okumaya devam et Hemen Çıkma Oranı ve SEO üzerindeki etkisi hakkında her şey
SEO için Screaming Frog ile yapabilecekleriniz: Yol haritam
Bir SEO uzmanı olarak, web sitesi performansını artıran ve organik trafik oluşturan çeşitli programlarla ilgili deneyimim var. Screaming Frog, benzersiz özellikleri ve birçok faydası nedeniyle en sık kullandığım araçlardan biri. Web sitelerini tarayan ve onlar hakkında veri toplayan bir masaüstü uygulamasıdır. Bu, meta veriler, durum kodları, gelen ve giden bağlantılar ve diğer önemli bilgiler gibi… Okumaya devam et SEO için Screaming Frog ile yapabilecekleriniz: Yol haritam
Web sitenizin temel SEO KPI’ları hakkında raporlama
Güçlü bir SEO stratejisinin önemli bir parçası da SEO performansının raporlanmasıdır. Bir SEO sunumu, bir web sitesinin belirli Temel Performans Göstergeleri (KPI’lar) üzerinde nasıl performans gösterdiğine dair fikir verir. Rapor, neyin iyi işlediği ve nerede iyileştirme veya değişiklik yapılması gerektiği konusunda net bilgiler sağlar. Bir SEO stratejisinin güncel ölçümü, gerektiğinde stratejinin hızla iyileştirilebilmesini sağlar. Bu… Okumaya devam et Web sitenizin temel SEO KPI’ları hakkında raporlama
Bir internet pazarlama ajansı işe almak: Yol haritam
Bir internet Pazarlama ajansı tamamen online Pazarlamaya odaklanır. Bunu, her türlü farklı pazardaki farklı şirketler için yaparlar. Bir işletmeniz varsa ve daha fazla ürün ya da hizmet satmak istiyorsanız, bir Çevirimiçi Pazarlama ajansı ile çalışabilirsiniz. Online pazarlama, pazarlama dünyasının önemli bir parçasıdır. Çünkü giderek daha fazla işletme online ortama geçiş yapıyor ve bu da pazarlama… Okumaya devam et Bir internet pazarlama ajansı işe almak: Yol haritam
SEO için müşteri konuşmalarından yararlanma: targeting adresinizi tanımlayın
Müşterilerin benzersiz ihtiyaçlarını anlamak ve bunlara yanıt vermek hayati önem taşır. Bu, müşteri konuşmalarını analiz ederek ve bu analizleri bir SEO kampanyasının farklı yönlerine uygulayarak yapılabilir. Müşteriler, anahtar kelime araştırmasından bağlantı oluşturmaya, duygu analizinden öne çıkan snippet’lerden yararlanmaya kadar kampanyanın birçok yönü hakkında birçok bilgi sunar. Bu makale, çevrimiçi varlığı optimize etmek ve kitleler için… Okumaya devam et SEO için müşteri konuşmalarından yararlanma: targeting adresinizi tanımlayın
Time To Interactive (TTI) ve SEO üzerindeki etkisi hakkında her şey
Bir web sitesi ne kadar hızlı olursa o kadar iyidir. Bir web sitesini hızlandırmanın bir yolu, diğer şeylerin yanı sıra Etkileşim Süresi hakkında bilgi toplamaktır. Etkileşim Süresi nedir ve web siteniz için ne kadar önemlidir? Bu sayfada size açıklıyoruz. Etkileşime Geçme Zamanı Nedir? Etkileşim Süresi (TTI), bir web sayfasının tamamen etkileşimli hale gelmesinin ne kadar… Okumaya devam et Time To Interactive (TTI) ve SEO üzerindeki etkisi hakkında her şey
CRM Pazarlama ve SEO hakkında her şey: Hala bir etkisi var mı?
CRM, Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamına gelir. Bu, Hollandaca’da müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen İngilizce bir terimdir. CRM pazarlamasında müşteri, pazarlama stratejinizin merkezinde yer alır. Bu stratejinin amacı, mevcut müşterilerinizle olan ilişkinizi korumak ve optimize etmektir. CRM pazarlama nedir? CRM pazarlama derken, müşteri ilişkilerinin en önemli olduğu pazarlama stratejisini kastediyoruz. CRM pazarlaması yeni müşteriler kazanmanın yanı… Okumaya devam et CRM Pazarlama ve SEO hakkında her şey: Hala bir etkisi var mı?
İçerik Pazarlaması Nedir? SEO İçin Nasıl Yapılır?
Bir ürün veya hizmeti profesyonel ve başarılı bir şekilde tanıtmak mı? Bunu yapmanın bir yolu da iyi bir içerik pazarlaması uygulamaktır. İçerik pazarlaması nedir ve bir web sitesinin veya sayfanın SEO’sunu nasıl etkiler? Bu kavramı size burada açıklamaktan mutluluk duyarız. İçerik pazarlaması nedir? İçerik Pazarlaması (Content Marketing), bir ürün veya hizmetin görünür kılınmasıdır. Bu genellikle… Okumaya devam et İçerik Pazarlaması Nedir? SEO İçin Nasıl Yapılır?
Seo Uyumlu Makale Kaç Kelime Olmalı? İdeal İçerik Uzunluğu
SEO uzmanları, içerik uzunluğu ile genellikle şunu kasteder: Bir sayfanın metni, arama sonuçlarında ilk 3 sırada yer alması için ne kadar uzun olmalıdır? Google’ın buna hiçbir zaman net bir cevabı olmamıştır. Bu nedenle, içerik uzunluğu SEO uzmanları arasında sıkça tartışılan bir konudur. Ancak Google’dan John Mueller, YouTube’daki Google Web Yöneticisi yayınlarında sık sık şunları söylemiştir:… Okumaya devam et Seo Uyumlu Makale Kaç Kelime Olmalı? İdeal İçerik Uzunluğu
Hubspot Nedir? SEO ve Pazarlamadaki Önemi
Bir işletmeyi yönetmek yeterince görev içerir, ancak pazarlama ve satışla ilgilenmek de kesinlikle zaman ayırmayı hak ediyor. Bu süreci kolaylaştırmak mı? Seçeneklerinizden biri Hubspot. Hubspot tam olarak nedir, nasıl çalışır ve web sitenizin SEO’sunu nasıl geliştirir? Size burada açıklıyoruz. Hubspot nedir? Hubspot, pazarlama ve satış için bir platformdur: Diğer şeylerin yanı sıra, şirketlere pazarlama, satış,… Okumaya devam et Hubspot Nedir? SEO ve Pazarlamadaki Önemi
Anahtar Kelime Yamyamlığı Nedir? İç Rekabet Nasıl Önlenir?
Bir web sitesi için blog yazmak çok önemlidir çünkü bu, arama motoru optimizasyonu yaptığınız anlamına gelir. Ancak, internet rekabetine dikkat etmeniz gerekir. İç rekabet (anahtar kelime yamyamlığı olarak da bilinir) nedir ve bunu nasıl önlersiniz? Buradan öğrenin! Anahtar Kelime Yamyamlığı Nedir? Dahili rekabet (Keyword Cannibalization), bir web sitesinde içerik açısından çok fazla benzerlik gösteren birden… Okumaya devam et Anahtar Kelime Yamyamlığı Nedir? İç Rekabet Nasıl Önlenir?
Reklamveren Nedir? Kanallar ve Dönüşüm Arttırma
Hedef kitlenize ulaşmak için, bir ücret karşılığında, bir reklamveren olarak bir grup insana ulaşma araçlarına sahip diğer tarafların yardımını alma seçeneğiniz vardır. Reklamveren tam olarak nedir ve reklamlar nasıl çalışır? Burada size kavramı net bir şekilde açıklıyoruz. Reklamveren nedir? Reklamveren, reklam veren bir kişi veya şirkettir. Reklam, basılı ve çevrimiçi medyanın gelir elde etmesinin önemli… Okumaya devam et Reklamveren Nedir? Kanallar ve Dönüşüm Arttırma
Google Ads Reklam Açık Artırması Nasıl Çalışır?
Tıklama Başına Maliyet (TBM) Ortalama TBM (tıklama başına maliyet) genellikle her tıklama için ödediğiniz fiyat değildir. Dinamiktir ve sahip olduğunuz Reklam sıralamasına bağlı olarak değişebilir. Daha yüksek kaliteli Reklamlar daha az maliyetli olma, daha iyi konumlar elde etme ve daha fazla başarı sağlama eğilimindedir. Kullanıcılar daha iyi reklamlar gördüklerinde tıklama olasılıkları da artar. Google Ads… Okumaya devam et Google Ads Reklam Açık Artırması Nasıl Çalışır?